FANDOM

Główne informacje

right|300px|link=Plik:Zły_Steele.jpegSteele jest psem który pojawia się w filmie " Balto". Jest on w owym filmie głównym antagonistą. Jego postać dubbinguje Jim Cummings.

MorfologiaEdytuj

Steele jest muskularnym, dużym psem. Ma lśniącą czarną sierść z białym podbrzuszem, które rozciąga się od jego pyska aż do ogona. Na jego twarzy można zauważyć często dume i wyniosłe szyderstwo, lub złośliwy uśmiech. Jest on atrakcyjny dla niektórych suczek, prawdopodobnie dlatego, że jest duży i doskonale umięśniony.

Choć wielu fanów ze względu na wygląd spekuluje, że Steele to Alaskan Malamute, to nigdy nie zostało to potwierdzone.

Osobowość

Steele jest bardzo arogancki; zachwyca go triumf. Jednym z takich przykładów było kiedy Steele zrobionych na członka rywala psów, powodując drużyna przeciwna jest powalona.Steele również kochał Jenne , chociaż próbował uwieść ją w arogancki sposób, w przeciwieństwie do Balto i jego niewinnych podejść. Steele jest też złośliwy i dumny. Na końcu filmu został zignorowany przez dotychczasowych fanów, sondząc po jego zachowaniu sprawiło mu to wielki ból na, który nie zasłużył.

Szkice